Wie zijn onze zakelijke klanten:
Ondernemers die goed zijn in hun vak en daar hun focus op willen houden. Een goede administratie is belangrijk, maar het is vaak tijdrovend en kan fiscaal vaak beter worden gedaan. Dit wordt dan ook graag uitbesteed
Ondernemers die altijd up-to-date willen zijn, maar niet veel tijd aan hun administratie willen besteden.
Ondernemers die wel zelf inboeken maar niet veel tijd willen besteden aan fiscale zaken.
Welke diensten kunnen wij aanbieden:
- Administratie invoeren
- Begeleiden bij het zelf invoeren van boekhouding
- Loonadministratie
- Opstellen Jaarrekening
- Aangiften inkomstenbelasting – wijzigingen voorlopige aanslagen - bezwaarschriften
- Aangifte vennootschapsbelasting – wijzigingen voorlopige aanslagen - bezwaarschriften
- Publicatiestukken voor de Kamer van Koophandel
- Jaarrapport voor onderneming zelf
- Jaarrapport voor de bank
- Adviezen
Wat is er mogelijk bij administraties:
De zakelijke bankrekening kan worden gekoppeld aan de boekhouding.
Ondernemers kunnen hun boekhoudstukken uploaden middels een app waardoor de behandeling van hun boekhouding dagelijks bijgehouden kan worden.
Voor de managementinformatie kan een dashboard worden geraadpleegd. Openstaande posten kunnen direct vanuit het dashboard betaald worden. Verkoopfacturen kunnen rechtstreeks in het dashboard worden gemaakt.
Wij raden de ondernemers die zelf inboeken sofware aan waarmee wij werken, zodat we kunnen aanvullen en corrigeren wat de ondernemer heeft ingevoerd. Op deze software kunnen we met de jaarrekening hierop aansluiten. De software werkt o.a. met een app om boekhoudstukken en bonnen te uploaden en te accorderen.
Overstappen gratis!
Overstappen naar een ander administratiekantoor levert meestal dubbele kosten op voor de eerste paar maanden van het nieuwe boekjaar, want zowel bij uw oude accountantsbureau als uw nieuwe administratiekantoor zullen die eerste maanden worden ingevoerd.
Wij bieden u echter een gratis overstapservice aan waarbij u voor de eerste 4 maanden geen dubbele boekhoudkosten heeft. Wij doen die eerste maanden gratis, die uw oude kantoor ook al heeft verwerkt. Zo heeft u financieel geen centje pijn van de overstap!
Stapt u nog later in het jaar over, neem dan contact met ons op. Dan bekijken we samen met u wat de voordeligste en meest efficiënte wijze is.